среда, 13 мая 2020 г.

13 травня



Сподіваюся, що у вас гарний настрій. 
Тоді продовжуємо працювати!

Пропоную вам виконати комплекс вправ з м'ячем:



ЯДС
 Відгадайте   загадку.
Дощ пройшов, через ставок
Перекинувся місток.
Кольорів у ньому сім,
Він подобається всім! 
Прочитайте казку «Розмова олівців». 

Часто під час дощу ти стоїш біля вікна, дивишся, слухаєш, і тобі здається, що у всіх речей є голос, що всі вони розмовляють. І твої олівці, правда? Чуєш, каже червоний: «Я — мак». Слідом за ним подає голос помаранчевий: «Я — апельсин». Жовтий теж не мовчить: «Я — сонце». І зелений шелестить: «Я — ліс». Блакитний тихо наспівує: «Я — небо, небо, небо». Синій дзвенить: «Я — дзвіночок». А фіолетовий шепоче: «Я — фіалка». Дощ закінчується. Над землею згинається семибарвна веселка. «Дивіться! – вигукує червоний олівець. — Веселка — це я ». — «І я!» – додає помаранчевий. «І я!» – посміхається жовтий. «І я!» – сміється зелений. «І я!» – тішиться блакитний. «І я!» – радіє синій. «І я!» – вимовляє фіолетовий. І всі раді: у веселці над горизонтом — і мак, і апельсин, і сонце, й ліс, і небо, й дзвіночок, і фіалка. У ній — все!

- Про що ви прочитали казку?
- Скільки кольорів має веселка?
- Що кожен колір сказав про себе?

Послухайте пісню про веселку.


Якщо пісенька вам сподобалась, то можете її вивчити.

Пропоную вам провести цікаві досліди:



Попрацюйте у зошиті ЯДС на ст. 52.

Відпочиньте.

Математика
Переглянь відеоурок та виконай усі запропоновані завдання у своїх зошитах.

Відпочиньте.

Українська мова

Прочитайте склади та слова.


Запишіть у зошиті:


Перегляньте відео:


- Що таке текст?
- Як розміщені слова в тексті?

Перегляньте відео:



Продовжіть речення:
- Заголовок - це ... .
- Заголовок повідомляє ... .

Фізкультхвилинка


Попрацюйте у підручнику.
Відео текстів, які ви склали присилайте на Viber.

Прочитайте текст. Підберіть заголовок.

Спишіть перший абзац.


Успіхів вам! Будьте здорові! До зустрічі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

28 травня

Сьогодні ми продовжимо говорити про те, як зробити твої літні канікули насправді безпечними.  Перегляньте відео: ...